Serviciu online de rezervare hotel. Rezervati o camera de hotel intr-unul din cele peste 50.000 hoteluri disponibile in peste 3000 de locatii in peste 120 de tari.

Rezervare Hotel

         
  Rezervare Hotel - Pasul 1: Cautare  
         

Conditii generale

Va rugam sa cititi cu atentie urmatoarele conditii si termene inainte de a efectua o rezervare hotel.In momentul in care se face rezervarea pe site, clientul este de acord cu faptul ca,termenii si conditiile se vor aplica pentru fiecare tranzactie in parte.

Toti clientii (inclusiv copii) trebuie sa aiba asupra lor documentele de identificare cerute in tara sau tarile de destinatie.Clientul are obligatia de a-si obtine documentele cerute la destinatie, viza, carte de identitate ,pasaport etc.
RCH nu este responsabil pentru situatiile aparute datorita lipsei documentelor sau a documentelor necorespunzatoare.
Fara autorizatia expresa a RCH, clientul nu are dreptul sa reduca perioada rezervata, sa modifice serviciile cerute sau numele , odata ce rezervarea a fost confirmata.
Orice modificare de acest gen va atrage dupa sine anularea rezervarii.

Procedura de rezervare:

Clientii vor face rezervarea prin intermediul paginii noastre de web www.rezervarecamerahotel.ro. Rezervari hotel online sunt conditionate de oferta hoteliera disponibila in momentul cererii.
Hotelurile cuprinse in sistemul nostru de rezervari sunt alese avand in vedere clasificarea,localizarea si tariful lor.Clasificarea hotelurilor in stele ,mentionata in sistemul nostru este indicata de catre hotel si este posibil sa se modifice oricand.
Ora de check in si de check out a turistilor este de obicei ora 12:00 PM,fiecare hotel poate sa aiba si alte ore.
Comunicarea confirmarii rezervarii va fi trimisa clientului pe e-mail. Ea va contine:codul rezervarii, conditiile generale ale rezervarii,valoarea pachetului ce trebuie platit de client catre RCH.Dupa ce efectueaza plata clientul va primi voucherul de cazare cu care se va prezenta la hotel.
In majoritatea hotelurilor intrarea se face dupa ora 12,iar iesirea cel tarziu la ora 12.

Tarifele

Tarifele includ toate serviciile,produsele si taxele specificate pe site-ul RCH.Tarifele includ serviciile specificate in confirmarea rezervarii.Clientul va primi factura  pentru tarifele valabile in momentul rezervarii.Facturile originale vor fi trimise clientului pe posta.
Tarifele nu includ nici un serviciu ce nu este specificat in rezervare.Serviciile suplimentare ce nu apar in rezervare nu sunt incluse,cum ar fi: telefoane,asigurari medicale,spalatorie,minibar,parcarea,etc,acestea vor fi platite de client direct la fata locului.
Tarifele pentru copii sunt stabilite de catre fiecare hotelier in parte si nu se bazeaza pe un anumit criteriu de clasificare, deci fiecare hotel are propriile conditii de reduceri pentru copii, de aceea in momentul rezervarii trebuie specificat si varsta copilului, inclusiv la infanti. Este de la sine inteles ca reducerile si discounturile sunt oferite pentru copii in camera cu 2 adulti.

Conditii de plata

Plata se efectueaza in moneda nationala.
Plata trebuie facuta in totalitate anterior datei limita oferite in confirmarea rezervarii.Intarzierea platii va aduce automat la anularea rezervarii.In cazul rezervarilor de grupuri , 50 % din suma totala trebuie platita imediat dupa obtinerea confirmarii rezervarii, diferenta de 50% inainte de termenul limita de plata.

Conditii de anulare a rezervarii

Termenul limita de anulare a unei rezervari hotel este mentionat in cadrul rezervarii.In momentul confirmarii rezervarii taxele de anulare aplicate variaza in functie de destinatie,perioada si tipul cazarii.Daca din motive exceptionale anularea nu se poate face pe site atunci trebuie trimisa la RCH si trebuie specificata destinatia si numarul rezervarii.
RCH va trimite confirmarea primirii rezervarii si va informa clientul asupra taxelor de anulare.
In cazul in care clientul anunta RCH ca nu se va prezenta la baza de cazare , va fi anuntat de taxa de anulare ce trebuie platita , taxa ce variaza de la 20% pana la 100% din valoarea pachetului.
In cazul in care clientul nu anunta RCH ca nu se va prezenta la baza de cazare, acestuia nu ii va fi returnata suma platita.
In cazul in care la hotel se prezinta un voucher emis de RCH, ce reprezinta o rezervare ce a fost anulata de client, aceasta este declarata invalida de catre RCH, iar clientul nu va fi acceptat.

Important

Pe perioada unui an anumite hoteluri s-ar putea sa-si schimbe numele sau marca,dar asta nu inseamna ca pentru client se modifica hotelul sau datele de rezervare hotel.

In anumite tari este taxa de statiune sau taxa turistica,taxe care se platesc la hotel sau la aeroport in functie de caz.
Categoriile hotelurilor sunt in concordanta cu standardele tarii respective.Din aceasta cauza un hotel de aceeasi categorie, dintr-o tara s-ar putea sa nu aiba aceleasi conditii ca si un hotel din alta tara.
RCH ofera informatiile primite de la hotel, cu privire la eventualele lucrari de modificare sau modernizare, cat si durata acestora.RCH nu raspunde la plangeri, despre lucrari de care nu a fost anuntat si nici la cele despre lucrari care dureaza mai mult decat data specificata initial.
Vizele nu sunt incluse in tarifele noastre.Turistii sunt personal respunzatori de obtinerea vizelor in timp util.Pentru tarile in care este necesar pasaportul ,data de expirare a acestuia trebuie sa fie minimum 6 luni de la data intrarii pasagerului in tara.